Vsebina predmeta Likovna umetnost se deli na dva sklopa: oblikovanje na ploskvi (risanje, slikanje, grafika, grafično oblikovanje, računalniška grafika) in oblikovanje v tridimenzionalnem prostoru (kiparstvo, arhitektura).
Pri vsaki likovni nalogi učenci spoznavajo in raziščejo določen likovni problem, razumevanje tega pa skozi ustvarjalni proces izrazijo v likovnem izdelku. Temeljna naloga likovne vzgoje je razvoj učenčeve likovne kompetence, ki izhaja iz razumevanja vizualnega (naravnega, osebnega, družbenega in kulturnega) prostora ter se izrazi v aktivnem preoblikovanju tega prostora v likovni prostor. Dejavnost predmeta temelji na odkrivanju in spodbujanju učenčeve ustvarjalnosti, inovativnosti, likovne občutljivosti, sposobnosti opazovanja in presojanja.
Poti za doseganje teh nalog so:
- praktično likovno izražanje in ustvarjanje,
- uporaba miselnih strategij,
- uporaba materialov, orodij in tehnologij,
- navezovanje problemsko zasnovanih nalog na likovno umetnost ter vizualno kulturo,
- povezava z drugimi predmetnimi področji in z vsakdanjim življenjem.